برگزاری کارگاه‌های تخصصی فرصتی برای ارتقای مهارت‌های علمی و پژوهشی

۰۳ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۳ کد : ۳۱ قرآن و معارف رسانه و فضای مجازی
تعداد بازدید:۲۳۵
مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت سازمان قرآنی دانشجویان کشور کارگاه‌های تخصصی مهارت‌های علمی و پژوهشی با تدریس استاد مجید نبوی را در ترم پاییز و زمستان برگزار می‌کند.
برگزاری کارگاه‌های تخصصی فرصتی برای ارتقای مهارت‌های علمی و پژوهشی

این کارگاه‌ها به منظور ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشجویان، پژوهشگران، و علاقه‌مندان به علوم انسانی طراحی شده‌اند و شامل مجموعه‌ای از موضوعات کلیدی و کاربردی در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی هستند. 
از جمله موضوعات کارگاه‌ها می‌توان به کاربردهای هوش مصنوعی در پژوهش، معرفی وب‌سایت‌های پژوهشی خارجی، اصول، مبانی و روش نقد و ارزیابی کتاب، معرفی مجلات خارجی معتبر در رشته الهیات اصول و روش مقاله‌نویسی، اصول و روش پایان‌نامه‌نویسی و اصول و مبانی روش تدریس اشاره کرد.
با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی‌های نوین در پژوهش و لزوم تسلط بر روش‌های پیشرفته تحقیقاتی، شرکت در این کارگاه‌ها فرصتی بی‌نظیر برای پژوهشگران، دانشجویان و متخصصان است. به‌ویژه آشنایی با هوش مصنوعی در پژوهش، دسترسی به منابع معتبر بین‌المللی، و یادگیری مهارت‌های نویسندگی و نقد علمی، از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه علمی به شمار می‌آید.
همچنین، این دوره‌ها به شرکت‌کنندگان کمک می‌کنند تا به شکل حرفه‌ای‌تر به تدوین مقالات و پایان‌نامه‌ها بپردازند و با جدیدترین اصول تدریس و یادگیری آشنا شوند.
شرکت‌کنندگان می‌توانند به صورت انتخابی در هر یک از کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند یا در تمام کارگاه‌ها شرکت نمایند. برای هر کارگاه، گواهی معتبر از سوی سازمان صادر خواهد شد که می‌تواند در مسیر حرفه‌ای و تحصیلی آنها مفید و اثرگذار باشد.
برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به سامانه رویش به نشانی  qurani.jdereg.irمراجعه کنید.
 همچنین می‌توانید با شماره‌های 67612213-15 تماس بگیرید یا از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی به آیدی @education_isqa با ما در ارتباط باشید.




 


( ۲ )

نظر شما :