آغاز ثبت‌نام دوره‌های تخصصی پاییز و زمستان

۰۳ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۸ کد : ۲۹ اخبار مرکز
تعداد بازدید:۱۰۷
ثبت‌نام دوره‌های تخصصی پاییز و زمستان مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور آغاز شد. 
آغاز ثبت‌نام دوره‌های تخصصی پاییز و زمستان

این مرکز با هدف ارتقاء سطح کیفی آموزش‌های قرآنی و در راستای توسعه مهارت‌های فردی و اجتماعی، دوره‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف از جمله پژوهش، فناوری، رسانه، قرآن و مهارت‌های زندگی ارائه می‌کند.
مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، با بهره‌گیری از امکانات مدرن آموزشی و تجهیز کلاس‌ها به فناوری‌های پیشرفته و پلتفرم‌های آنلاین، تلاش دارد فرآیند یادگیری را برای فراگیران مؤثرتر و جذاب‌تر سازد.
این مرکز با فعالیت در قالب پنج دپارتمان قرآن و معارف، رسانه و فضای مجازی، خانواده و روان‌شناسی، مدیریت و کارآفرینی، و فرهنگ و هنر با چشم‌انداز تبدیل شدن به یکی از معتبرترین مراکز آموزشی کشور، برنامه‌های خود را بر اساس نیازهای فعلی جامعه طراحی کرده و به بهبود مستمر کیفیت آموزشی توجه ویژه‌ای دارد.
از جمله دوره‌های ارائه‌شده در ترم جدید می‌توان به مجموعه کارگاه‌های پژوهشی، مقاله‌نویسی و هوش مصنوعی، دوره ضمن خدمت روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم (ویژه شاغلین دستگاه‌های اداری)، دوره جامع معلم خلاق و اثربخش، سواد رسانه و مدیریت ارتباطات (ویژه کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی)، مهارت‌های زندگی مشترک، و کارگاه‌های مهارت‌های نویسندگی اشاره کرد.
 این دوره‌ها در راستای افزایش دانش و مهارت فراگیران برگزار می‌شود و با دارا بودن مجوز برگزاری دوره‌های ضمن خدمت، فرصت‌های آموزشی ویژه‌ای را برای سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف نیز فراهم می‌آورد.
شایان ذکر است که دانشجویان می‌توانند از تخفیف 20 درصدی ویژه بهره‌مند شوند. 
برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، علاقه‌مندان می‌توانند به سامانه رویش به نشانی  مراجعه کرده یا با شماره‌های 15- 67612213 تماس بگیرند. همچنین امکان ارتباط از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی با شناسه @education_isqa نیز فراهم است.

 


 


( ۱ )

نظر شما :