دوره آموزشی بازی محور هدهد؛ مسیری برای شکل‌دهی به شخصیت و توسعه مهارت‌های کودکان

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۳ کد : ۲۶ قرآن و معارف خانواده و روان‌شناسی اسلایدر
تعداد بازدید:۴۸
با آغاز فصل تابستان، دوره آموزشی بازی محور هدهد برای کودکان و نوجوانان در رده‌های سنی ۶-۱۲ سال برگزار می‌شود.
دوره آموزشی بازی محور هدهد؛ مسیری برای شکل‌دهی به شخصیت و توسعه مهارت‌های کودکان

مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در راستای رفاه والدین شاغل در تابستان و غنیسازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، هم زمان با تغییر ساعت کار اداری در بازه 15 خرداد تا 15 شهریور، دوره بازی محور «هدهد» را در ردههای سنی 6 تا 12 سال تدارک دیده است. 
در این طرح 200 ساعت در موضوعات آشنایی با مفاهیم قرآنی، حفظ سورههای کوتاه، روانشناسی، مهارتهای زندگی، علم و فناوری، نجوم، هوش مصنوعی و رباتیک، سواد رسانه و استفاده صحیح از فضای مجازی، محیط زیست، دوستی با طبیعت، اوریگامی و دست ورزی، چرتکه، بازیهای گروهی و … آموزش داده میشود. 
طرح هدهد از شنبه تا چهارشنبه به مدت سه ماه از ساعت 6 الی 13 برگزار می شود و تمام سرفصلهای مذکور در قالب بازی، توسط تدریس معلمان خلاق و مجرب ارائه میشود.
این دوره آموزشی برای والدین فرصتی منحصر به فرد، برای فراهم کردن یک فضای امن و آموزشی برای کودکان  است تا به طور همزمان مهارتهای تحصیلی خود را ارتقا دهند و از فعالیتهای تفریحی و خلاقانه نیز لذت ببرند.
والدین میتوانند با حضور فرزندان خود در این دوره، از سایر خدمات مراکز آموزش و مشاوره این سازمان با تخفیفهای بین 20 تا 50 درصد بهرهمند شوند.
ثبت نام طرح هدهد از 5 اردیبهشت آغاز شده است و علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن  67612214-15  تماس حاصل فرمایید یا به وب‌سایت https://qurani.jdereg.ir/  و http://iska-jde.ir/  مراجعه یا در اپلیکیشن‌های اجتماعی با آیدی @education_iska در ارتباط باشند.

 

 


نظر شما :