طراحی بازی‌های رومیزی نقطه شروعی برای تولید تجربه‌های سرگرم‌کننده و مفید

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۴ کد : ۲۵ فرهنگ و هنر اسلایدر
تعداد بازدید:۳۴
دوره آموزشی "طراحی بازی رومیزی" با نگاه ویژه به ارزش‌های اسلامی، اخلاق و فرهنگی به همت مرکز آموزش‎های تخصصی کوتاه مدت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.
طراحی بازی‌های رومیزی نقطه شروعی برای تولید تجربه‌های سرگرم‌کننده و مفید

در دنیای امروز، بازی‌های بردگیم یکی از مهمترین و پرطرفدارترین فرهنگ‌های سرگرمی و تفریحی محسوب می‌شوند. این بازی‌ها، با طراحی جذاب، قوانین ساده و امکانات متنوع، توانسته‌اند جامعه‌های مختلف را به خود جذب کنند و نقش مهمی در توسعه هوش و استراتژیک بازیکنان داشته باشند.
بازی‌های رومیزی علاوه بر سرگرمی، امکاناتی چندگانه از جمله تقویت استراتژی و تصمیم‌گیری، تقویت هوش و مهارت‌های اجتماعی، توسعه تحلیل و اندیشه منطقی و بهبود هماهنگی و همکاری با دیگران را برای بازیکنان ایجاد می‌کنند.
با این وجود، سوال اصلی این است که چگونه یک بازی موفق طراحی و توسعه می‌شود؟ یا برای بازی‌ساز شدن باید چه کارهایی انجام دهیم؟‌ 
طراحی بازی یک هنر و فن است که نیازمند ترکیبی از خلاقیت، تجربه کاربری، و اصول طراحی است. در دوره آموزشی "طراحی بازی رومیزی اسلامی" شرکت‌کنندگان از تجربه‌های عملی نیز بهره‌مند خواهند شد که فرصتی مناسب برای همه علاقه‌مندان به دنیای طراحی بازی است تا مهارت‌های لازم برای طراحی و توسعه بازی رومیزی از مباحث نظری گرفته تا تجربه‌های عملی را آموزش ببینند.
در دوره آموزشی "طراحی بازی رومیزی" که با تمرکز بر مفاهیم اسلامی، اخلاق و فرهنگی برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان با تکیه بر این اصول می‌آموزند که چگونه بازی‌هایی را طراحی کنند که هم ارزش سرگرمی داشته باشند و هم به ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی جامعه احترام بگذارند.
همچنین، ارائه بازی‌های بردگیم با محتوای اسلامی می‌تواند به عنوان یک ابزار آموزشی و تربیتی موثر عمل کند. این بازی‌ها می‌توانند ارزش‌ها و اصول اسلامی را به کودکان و نوجوانان منتقل کنند و به آن‌ها کمک کنند تا با مفاهیم اخلاقی و فرهنگی اسلام آشنا شوند. به عنوان مثال، یک بازی بردگیم با موضوعاتی مانند احترام به والدین، صداقت، و کمک به نیازمندان، می‌تواند به کودکان یادآوری کند که چگونه به عنوان یک مسلمان مسئولیت‌های خود را اجرا کنند و با اخلاق اسلامی سازگار شوند.
طراحی بازی‌های بردگیم اسلامی نیازمند توجه به استانداردهای اخلاقی و معارف دینی است و این دوره، به شرکت کنندگان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از علم دینی و اخلاقی، بازی‌هایی را طراحی کنند که علاوه بر سرگرم کردن، به تقویت ارتباطات انسانی و انتقال پیام‌های مثبت در جامعه کمک کنند.
با شرکت در دوره "طراحی بازی رومیزی"، فراگیران نه‌تنها امکان آموزش اصول و تکنیک‌های مدرن طراحی بازی را دارند بلکه می‌توانند ارتباطات فرهنگی و اجتماعی خود را بازنگری کرده و به سمت یک شغل پرفراز و نشیب در صنعت بازی‌سازی حرکت کنند.
مزایای حضور در این دوره دریافت مدرک معتبر جهاد دانشگاهی و معرفی سه تیم برتر به مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهت تبدیل ایده‌های طراحی بازی به واقعیت و تجاری سازی محصول است. 
علاقه‌مندان جهت  ثبت نام در این دوره می‌توانند به وبسایت qurani.jdereg.ir مراجعه یا با شماره تلفن 02167612214-15 تماس بگیرند.  همچنین، می‌توانند اطلاعات بیشتر را از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی ایتا، بله و تلگرام به آدرس @education_iska دریافت کنید.
آخرین مهلت ثبت نام در این دوره تا یکشنبه 9 اردیبهشت ماه است و شروع دوره در روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه انجام می‌شود. هزینه این دوره با احتساب تخفیف 30درصدی 1.470.000 تومان می‌باشد.

 


 


نظر شما :