حضور مرکز آموزش در نمایشگاه قرآن/برگزاری دوره «خبرنگاری معارفی» در خردادماه

۲۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۶ کد : ۱۲ اخبار مرکز
تعداد بازدید:۱۶۰
مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با هدف آشنایی علاقه‌مندان با فضای رسانه و ارتباطات و به منظور ایجاد پایگاهی برای فعالان حوزه رسانه‌های معارفی، ثبت‌نام دوره «خبرنگاری معارفی» را همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن آغاز کرد.
حضور مرکز آموزش در نمایشگاه قرآن/برگزاری دوره «خبرنگاری معارفی» در خردادماه

به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛ دوره آموزشی «خبرنگاری معارفی» در سه بخش مقدماتی، تکمیلی و تخصصی به مدت 135 ساعت و به صورت آنلاین و حضوری طی خردادماه برگزار خواهد شد.

این دوره مورد استقبال بازدیدکنندگان در نمایشگاه قرآن قرار گرفت. علاقه‌مندانی که در مدت برگزاری نمایشگاه، موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت مرکز به نشانی iqnaedu.jde.ir از شرایط و زمان برگزاری دوره آگاهی پیدا کنند.

همچنین این مرکز در راستای جمع‌آوری اطلاعات مرتبط با نیازسنجی، جهت انتخاب روش‌های جدید آموزشی و برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی جدید خود، فرم نیازسنجی را در نمایشگاه قرآن در اختیار مخاطبان قرار داد تا با توجه به پاسخ‌های ارائه شده توسط بازدیدکنندگان، این مرکز بتواند برنامه‌های آموزشی خود را در آینده بهتر و براساس نیازهای جامعه مخاطب برگزار کند.

این نتایج می‌توانند به عنوان یک ابزار مهم برای برنامه‌ریزی مناسب در آینده به کار گرفته شود.

لینک ثبت‌نام دوره خبرنگار معارفی به نشانی qurani.jdereg.ir و لینک فرم نیازسنجی نیز به نشانی yun.ir/foc1hd در اختیار مخاطبان قرار دارد.


نظر شما :