آغاز ثبت نام دوره عکاسی و ادیت با موبایل

۲۷ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۷ کد : ۲۰ فرهنگی و هنری
تعداد بازدید:۱۴۸
آغاز ثبت نام دوره عکاسی و ادیت با موبایل

با پیشرفت فناوری و افزایش کیفیت دوربین‌های موبایل، امکاناتی که این دستگاه‌ها برای عکاسی ارائه می‌دهند بهبود یافته و عکاسی و ادیت تصاویر با استفاده از موبایل بسیار محبوب شده است.برگزاری دوره‌های عکاسی و ادیت با موبایل به افراد این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به دوربین‌های حرفه‌ای و تجهیزات پیچیده، مهارت‌های خود را بهبود دهند.
برنامه‌های عکاسی و ادیت موجود برای موبایل‌ها اغلب بسیار ساده و قابل استفاده هستند. این برنامه‌ها معمولاً ویژگی‌هایی مانند تنظیمات دستی، فیلترها، افکت‌ها و ابزارهای ویرایش را ارائه می‌دهند که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر خلاقانه و جذابی را ایجاد کنند.
علاوه بر برنامه‌های ساده، برخی از برنامه‌های عکاسی و ادیت برای موبایل‌ها امکانات پیشرفته‌تری نیز دارند. مثلاً قابلیت کنترل تنظیمات دستی مانند تعادل رنگ، سرعت شاتر و دیافراگم، نورپردازی پیشرفته، ویرایش لایه‌ها و تنظیمات رنگ‌ها وجود دارد. این امکانات به کاربران حرفه‌ای این امکان را می‌دهد تا تصاویری با کیفیت بالا را از طریق موبایل خود ایجاد کنند.
برگزاری دوره‌های عکاسی و ادیت با موبایل به افراد این امکان را می‌دهد تا با استفاده از دستگاهی که همیشه در دسترس دارند، مهارت‌های خود را در زمینه عکاسی بهبود بخشند و تجربه‌ی خلاقانه و لذت بخشی را تجربه کنند.
با نزدیک شدن به ماه محرم و سفر اربعین، مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با ارائه دوره عکاسی و ادیت با موبایل به صورت حضوری و 10 ساعته، فرصتی مناسب برای یادگیری عملی و عمیق مهارت‌های عکاسی و ادیت تصاویر با استفاده از تکنولوژی موبایل فراهم کرده است.این دوره ویژه، یک تجربه یادگیری منحصر به فرد را برای علاقه‌مندانن فراهم کرده و آن‌ها را در فرآیند خلق تصاویری بی‌نظیر در محرم و سفر اربعین همراهی می‌کند. 
در طول این دوره، هنرجویان با استفاده از موبایل خود و با استفاده از نرم‌افزارهای پیشرفته عکاسی و ادیت، با مفاهیم پایه عکاسی آشنا می‌شوند. 
علاقه‌مندان جهت شرکت در دوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مرکز آموزش به آدرس iska-jde.ir یا آی دی @education_iska در پیام رسان‌های ایتا، بله و تلگرام مراجعه نمایند.
 


( ۱ )

نظر شما :